Συχνές Ερωτήσεις

Παραγγελία

1. Πως μπορώ να παραγγείλω βιβλία και άλλα προϊόντα;

Μπορείτε να παραγγείλετε απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας. Εναλλακτικά φυσικά μπορείτε να μας στείλετε e-mail (info@colibri-kifissia.gr) ή φαξ (210-8087652), ή τηλεφωνικώς κατά τη διάρκεια των ωρών λειτουργίας μας (σύνδεση με ωράριο) στο 210-8018687.

2. Ψάχνω ένα συγκεκριμένο βιβλίο / προϊόν, και δεν μπορώ να το βρω στην ιστοσελίδα σας;

Μπορείτε να παραγγείλετε όλα τα βιβλία που διατίθενται στη Γερμανία (και την Αυστρία). Επιπλέον, ένα μεγάλο αριθμό από CD, DVD και πολλά άλλα προϊόντα, καθώς επίσης και ένα μεγάλο αριθμό ξενόγλωσσων βιβλίων (Αγγλικά, Γαλλικά, Ισπανικά, αλλά και ελληνικά βιβλία). Αν ψάχνετε για ένα ή περισσότερα συγκεκριμένα βιβλία που (ακόμα) δεν υπάρχουν στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας. (Σύνδεση με επικοινωνία)

3. Πώς μπορώ να ξέρω εάν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί;

Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στον courier προς παράδοση σε σας, θα λάβετε ένα μήνυμα μέσω e-mail.

Αποστολές και Παράδοση

4. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση;

Εάν γίνει η παραγγελία σας μέχρι τις 12 το μεσημέρι, θα σας αποσταλεί (εάν είναι διαθέσιμα) την ίδια ημέρα, διαφορετικά την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Οι παραδόσεις γίνονται με courier την Γενική Ταχυδρομική, απευθείας στη διεύθυνση που θα ορίσετε. Υπό κανονικές συνθήκες η παράδοση από το courier προς εσάς γίνεται την επόμενη ημέρα, αλλά μόνο από Δευτέρα έως Παρασκευή. Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας, μπορεί να χρειαστεί μια μέρα περισσότερο.

5. Πόσο διαρκεί η παραγγελία εάν το βιβλίο / προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στο Colibri;

Αυτό εξαρτάται:
• Για βιβλία / προϊόντα από τη Γερμανία, η παραγγελίες από εμάς γίνονται κάθε Τρίτη στις 12 το μεσημέρι. Έτσι, αν η παραγγελία σας γίνει μέχρι τότε, έρχεται την επόμενη εβδομάδα σε μας. Στη συνέχεια σας ενημερώνουμε, ή την αποστέλλουμε απευθείας με courier σε εσάς. Εάν παραγγείλετε από την Τρίτη μετά τις 12 το μεσημέρι, η παραγγελία σας δίνεται την επόμενη εβδομάδα, οπότε και έρχεται τη μεθεπόμενη εβδομάδα σε μας.
• Για βιβλία / προϊόντα που παραγγέλνουμε στην Ελλάδα, (για παράδειγμα, βιβλία της γερμανικής ως ξένης γλώσσας), διαρκεί συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες
Για τυχόν διαφορές στην παραγγελία σας, θα ερχόμαστε φυσικά σε επαφή μαζί σας, προκειμένου να τις διευθετήσουμε. Επίσης για επείγουσες παραγγελίες, ενημερώστε μας και εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό. Απλά ρωτήστε μας!

6. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής είναι 3,00 €. Για παραγγελίες από 100,00 € και άνω, η αποστολή είναι δωρεάν. Για αποστολή με αντικαταβολή μετρητοίς, η χρέωση θα είναι επιπλέον 1,50 €, ανεξάρτητα από την αξία της παραγγελίας σας. Για κάθε άλλο τρόπο πληρωμής δεν υπάρχουν επιπλέον έξοδα αντικαταβολής (τραπεζικό έμβασμα, πιστωτική κάρτα).

7. Μπορώ να παραγγείλω μέσω του Διαδικτύου και στη συνέχεια να παραλάβω από το κατάστημα;

Φυσικά. Κρατάμε την παραγγελία σας, ή σας ειδοποιήσουμε αμέσως μόλις φτάσει σε εμάς, τηλεφωνικώς ή με e-mail.

8. Μπορεί η παραγγελία μου να αποσταλεί σε μια διαφορετική διεύθυνση από τη δική μου (π.χ. στη διεύθυνση της δουλειάς μου);

Φυσικά. Κατά την παραγγελία, μπορείτε να δώσετε μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης.

9. Πώς θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Η αποστολή γίνεται με courier την Γενική Ταχυδρομική.

Πληρωμή

10. Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;

Μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής μετά την τοποθέτηση των προϊόντων στο καλάθι σας.
• Δεχόμαστε πληρωμές με πιστωτική κάρτα (μέσω του ασφαλούς συστήματος της Eurobank), δηλαδή Mastercard, Visa, Maestro.
• Μπορείτε επίσης να κάνετε κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας:
ALPHA BANK: GR6501401670167002320002254
EUROBANK: GR2202602530000440200376377
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ: GR3801101120000011247036269
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR7801710410006041132326461

Δικαιούχος του λογαριασμού είναι η εταιρεία μας η ΕΠΚΟ International AE

• Αποστολή με courier με εντολή αντικαταβολής μετρητών (σε αυτή την περίπτωση υπάρχει μια πρόσθετη χρέωση 1,50 €,

Λογαριασμός

11. Μπορώ να λάβω τιμολόγιο αντί της απόδειξης;

Ναι, φυσικά. Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το πεδίο σχολίων κατά την παραγγελία σας για να μας ενημερώσετε. Ζητούμε τα ακριβή στοιχεία της εταιρείας σας, δηλαδή Το όνομα της εταιρείας, τη διεύθυνση, τον αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ), Εφορία (ΔΟΥ) και τον τίτλο εργασίας (ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ). Παρακαλώ σημειώστε ότι είστε υποχρεωμένοι, σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, να περάσετε το τιμολόγιο στα βιβλία της εταιρείας σας.

Δώρα – Αλλαγές

12. Μπορώ να στείλω την παραγγελία μου ως δώρο σε άλλη διεύθυνση;

Ναι, φυσικά. Κατά την παραγγελία, μπορείτε να εισάγετε μια διαφορετική διεύθυνση παράδοσης.

13. Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου ως συσκευασία δώρου;

Ναι, φυσικά. Απλώς χρησιμοποιήστε το πεδίο σχολίων κατά την παραγγελία σας για να μας ενημερώσετε. και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Αν θέλετε να στείλετε ένα προσωπικό χαιρετισμό, επικοινωνήστε μαζί μας.

14. Μπορεί ο δωρολήπτης, εάν είναι απαραίτητο να αλλάξει το δώρο;

Συνήθως ναι. Όταν πρόκειται για δώρο δίνεται κάρτα αλλαγής. Αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών. Εάν η αλλαγή δεν μπορεί να γίνει στο κατάστημα όλα τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν τον δωρολήπτη.

15. Μπορώ να αλλάξω ένα βιβλίο / προϊόν σας;

Ναι. Κατά κανόνα δεχόμαστε αλλαγές εντός 14 ημερών με την προσκόμιση της πρωτότυπης απόδειξης. Από εμάς παίρνετε ένα πιστωτικό σημείωμα (δεν επιστρέφονται χρήματα) προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε σε μελλοντικές αγορές σας. Σε γενικές γραμμές, μη ανταλλάξιμα είναι τα βιβλία και άλλα προϊόντα, που έχουμε παραγγείλει ειδικά για εσάς. Εδώ ζητάμε την κατανόησή σας διότι –σε αντίθεση με βιβλιοπωλεία στη Γερμανία εμείς δεν μπορούμε να τα επιστρέψουμε στους προμηθευτές μας.

16. Μπορώ να παραγγείλω ένα βιβλίο / προϊόν για να το δω;

Δυστυχώς δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα, σε αντίθεση με βιβλιοπωλεία στη Γερμανία.